Helpdesk Skill Road

Algemene informatie helpdesk

Om gebruik te kunnen maken van onze helpdesk heeft u een account nodig. Dit account kunt u aanmaken en is uiteraard gratis.

Het ticketsysteem

U kunt al uw vragen, verzoeken of opmerkingen in het ticketsysteem plaatsen. Onze doelstelling is om binnen 4 uur een reactie op uw ticket te geven.

2817016-1576704512283-16x9

Noodgeval?

In specifieke situaties kunt u direct contact opnemen met een technische medewerker. Een noodgeval zou kunnen zijn dat de omgeving niet meer beschikbaar is, off-line is of niemand kan meer inloggen.

De beheerder van uw LMS heeft het noodnummer beschikbaar.

Waar vindt u als beheerder het noodnummer?

Beheerders hebben een account bij Skill Road, bij activatie van uw LMS heeft u een ticket ontvangen met de bijbehorende noodnummers. Om deze ticket te bekijken logt u hier in en wordt het ticket zichtbaar in uw overzicht.

Scroll naar boven
Item Status Opt-in Date Opt-out Date Action
Onderwerp
Additional Information
Onderwerp
Additional Information