Algemene informatie helpdesk
Leerlingen, studenten en gebruikers
Leerlingen, studenten en gebruikers van onze leeromgevingen kunnen gebruik maken van onze helpdesk. Dit kan bijvoorbeeld zijn als je het wachtwoord niet meer weet.
Om contact op te nemen met onze helpdesk vul je het hier onderstaande formulier in.
Beheerders en docenten
Om gebruik te kunnen maken van onze helpdesk als docent of beheerder heeft u een account nodig. Dit account kunt u zelf niet aanmaken. U krijgt een gratis account als u een dienst of service afneemt van Skill Road.
Alleen als docent of beheerder kunt u al uw vragen, verzoeken of opmerkingen in het ticketsysteem plaatsen. Leerlingen of studenten krijgen geen ticketaccount.
Onze doelstelling is om binnen 4 uur een reactie op uw ticket te geven.
Noodgeval?
In specifieke situaties kunt u direct contact opnemen met een technische medewerker. Een noodgeval zou kunnen zijn dat de omgeving niet meer beschikbaar is, off-line is of niemand kan meer inloggen.
De beheerder van uw LMS heeft het noodnummer beschikbaar.
Waar vindt u als beheerder het noodnummer?
Beheerders hebben een account bij Skill Road, bij activatie van uw LMS heeft u een ticket ontvangen met de bijbehorende noodnummers. Om deze ticket te bekijken logt u hier in en wordt het ticket zichtbaar in uw overzicht.