Een Moodle leeromgeving is gemakkelijk in het dagelijkse gebruik. U kunt zelf cursussen maken, content ontwikkelen, deelnemers toevoegen en natuurlijk veel meer! Toch kan het zijn dat u hierin wat ondersteuning kunt gebruiken.
Skill Road biedt daarom de ondersteuning die u nodig heeft, op maat!
Samen bespreken we op welke vlakken wij ondersteuning kunnen bieden. Dit kan gaan over het beheren en toevoegen van deelnemers tot het maken van content zoals e-learning modules. In alle gevallen kunt u van Skill Road verwachten dat we u goed helpen.
Training voor beheerders en gebruikers
Voor de ingebruikname van een online leeromgeving is het belangrijk dat de beheerders en gebruikers op de hoogte zijn van de belangrijkste elementen in het systeem. Hier maken we in eerste instantie onderscheid tussen rollen als beheerder en gebruiker. Bekijk daarom ons aanbod van Moodle trainingen eens.
Doorlopende ondersteuning naar wens in combinatie met de Skill Road helpdesk
Een veilige gedachte is dat u maar ook uw werknemers erg snel geholpen worden met een vraag of probleem in de leeromgeving. Als klant van Skill Road kunt u gebruik maken van de helpdesk. Hier kunt u vragen stellen of hulp inschakelen als het niet wil lukken met uw plannen.
De helpdesk is bedoeld voor technische problemen of kleine tips en tricks. Maar wat als uw vraag groter is? Dan is belangrijk om te weten dat we bij Skill Road altijd klaar staan voor doorlopende ondersteuning.
Service contract met doorlopende ondersteuning
Een snelle respons op een dringende vraag van een medewerker of hulp krijgen bij het inrichten zijn slechts twee onderdelen die horen bij de doorlopende ondersteuning. Om de kosten ervan in de hand te houden gebruiken we dikwijls een service contract waarin als het ware wordt gewerkt met een strippenkaart. Zo weet u exact wat er per jaar gefactureerd wordt.